Saturday 24 November 2012

Beutskin Essence RM230 FREE POSTAGE+FREE KEAHLIAN

Tada~ Aku jual bende alah ni pulok~ haha. Wei popular nih!! kulit boleh cerah, dengan cantik dan semulajadi nya! waow~ sape xnk kan? 


Aku xsuka cakap banyak, jom terjah gambar2 beliau (sne) 

Stacy pakai  beutskin essence+sne wow, skrg sama cerah dgn adira :)

Heliza Helmi (kak ija kite) pon pakai jugak, tu yang maintain comey je tuh. pipi gebu bagai

Isma AF7 kulit dia putih je, kemerah-merahan lawa pulak tuh

Nad Zainal yang berlakon dalam Putera Rayyan TV3 wow! semua artis yang pakai beutskin(be) ni dh jd lawa naturally, semulajadi bro2 sis2


NI pulak testimoni orang2 biasa, yg stay dgn beutskin+sne sampai sekarang!!

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5 (komen)

Haa.. korang dah tengok kan lawanya beutskin essence+sne, apalagi order lah dengan aku! haha! marvellous! harga pasaran RM240 (Free Postage) ada jugak yang cmni, tp xbg keahlian free. Tapi, tapi, tapi, korang beli dengan aku.. aku bagi RM230 FREE POSTAGE+FREE KEAHLIAN! Jimat duit korang RM10, nah, simpan lam poket.


(FULL PACK)PRICE/HARGA rega :
1) Beutskin Essence, RM230 free postage+free ahli
2) SNE Capsule, RM210 free postage+free ahli
3) Artercardy Assence, RM230 free postage+free hali
4) Excel Tea, RM90 free postage+free ahli
5) Rebond Assence, RM230 free postage+free ahli

SET COMBO (full pack):
Beutskin Essence (1kotak)+SNE capsule(1kotak)= RM420 free postage+free ahli (OP:RM440)

SET COMBO (trial):
Beutskin Essence (30 biji) + SNE capsule (30 biji)= RM230 free postage+free ahli

So lepas ni, korang boleh jual pulak kt orang lain, dgn harga korang sendiri, tapi stkat ahli biasa je pon, boleh gak, jd ahli xaktif, lepas tu korang enjoy stay dengan produk sne+beutskin essence ni, dengan harga yang lebih murah! :D

ni, korang tengok belambak bertimbun stok yang ada!


Apalagi, oder la! ni num fon 014 527 7167 (sms sahaja) bg nama, alamat, no tel
sebarang pertanyaan, korang emel kt sini fr.eaza@ymail.com

Beres korang, nak cantik dengan natural, korang stay dgn aku. xnk xpe, ada aku kisah? 

papai.

No comments:

Post a Comment